Valtakunnan katto -kirjasta

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #48754 : Jukkis
Ekaks voi tietenkin itsekukin kysyä miksi kirjan nimi on Valtakunnan katto eikä Valtakunnankatto? Sitä minäkin olen alkanut itseltäni kysymään. Se on nitä kirjoja jota tehdään sisäisestä pakosta eikä uskota että se muita sanottavasti kiinnostaisi. Sen takia otinkin sitä ittelleni vaan 30kpl aatellen että sitä tilaa ne muutama jotka nyt muutenkin tilailevat kaikkea sika säkissä -periaatteella ja loput lahjoittelen tuttaville. Mulla ei siis ollut aavistustakaan että nuo kipaleet revittiin käsistä vain muutaman tunnin aikana. Kiireellä poistin kaikki myyntin vilahtavatkin sivut ja sain just ja just pysäytettyä ne lukuun 27. Kaksi on menny tuttaville ja yks jää itelleni. Tipalle meni juu.

Tai olisi mennyt. Laatikossa olikin vaan 20kpl ja kun kurkkasin lähetyslistaa se puhui kahdesta paketista. Onko sitä toista eli puuttuvaa kymmentä lähetettykään, seilaako se jossain Postin uumenissa vai onko tapahtunut kaikkein kauhein; jäänyt Lidlin pakettiautomaattiin. Ei kai sentään, kyllä sen huomaisi. Toivotaan että ilmaantus jostain huomenna ettei mene maine kun lupasin välittömän postituksen. Tai se meni jo. Lupasin signeerata joka teoksen ja kuinka ollakaan että yks kasa lähti ilman niitä. Homma paranee vaan. Varsinkin kun näin tilipäivän alla on ihan sippi ja kaikki rahat on ny pantu postimerkkeihin jotka oottaa sisältöä.
Joten ei tässä auttanu kun pelata varman päälle ja tilata varoiksi uusi paketti 20kpl jotta on jotain pelivaraa. Kun se hupenee niin tilaa tasaisesti lisää, ei välttämättä pelkän Sinikiven kautta tule ihan sellaista ryysistä - toivotaan ainakin. Sillä kaikessa mitä tekee on aina kahden viikon toimitusaika. Tai sit käy vanhanaiikaisesti että jää naimisiin kirjakasojensa kanssa. Sen takia en heti uskaltanu sataa ottaa, jos tuleekin vaan yks tai kaks tilausta. Mulla kun ei ole kokemusta tälläsen aihepiirin menekistä mutta flopeista noin muuten on hyvinkin tuttuja kokemuksia.
Tässä seison enkä muuta voi.

Toivotaan että jo loppuviikolla päästäs uudelleen kaupusteleen tuota hengentuotetta jonka alku ei näyttäny vahvalta ihan siitä syystä että olin itte liian nuuka ja varovainen.

Sen kyllä tiiän että potentiaalia on. Yhdelle tutulle myin ja sen isä alkoi sitä heti silmäilemään. Sai sovittua sen kaa että lukee sen ensin mitä toinen ihmetteli koska sen isäukko ei tunnetusti lue koskaan mitään. Nyt se isä istu siellä juhlissa ja siveli sitä kirjankantta, näki että sitä poltteli jo päästä lukeen sitä. Se häviskin melkeen ekana kirja kainalossaan kun sieltä vaan kehtas lähtee. Okei, kerroin tän ihan sen takia et kyllähän toi vähän imarteli.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten Jukkis.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #48764 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Valtakunnan katto -kirjasta
Sen verran voin jatkaa että toinenkin paketti sitten otti ja löyty ja uusikin on jo tilauksessa. Jahka se tulee, aloitan sissimarkkinoinnin pitkin nettiä tai jotain.

Mulla meni tosiaan konseptit ihan sekaisin. että vain kahdeksan tunnin aikana omat pakettini myin pois ja pienoinen paniikki että mitähän sitä nyt tekisi.

Mun täytyy varautua paremmin kun ton muinaiskunkku -kirjan teen. Toivotaan että tästä tulis vielä kovakin ryyysis sillä on sanomattakin selvää että sellaista ei kukaan kustanna vaan painatus on maksettava itte ja mistä muualta siihen laskuun saa rahaa kun uutterasti kaupitella tätä

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.312 sekuntia